piątek, 26 kwietnia 2013

Pytanie

Prawdopodobnie wiecie o tym, że Dajana (znana niektórym jako Agnes A.) nie pojawia się od dłuższego czasu na Demonicznej Ocenialni. Ponadto, wszystko wskazuje na to, że w ogóle nie zagląda do internetu- od ponad dwóch miesięcy!
Nie wiem, czy jeszcze wróci, mam nadzieję, że tak, ale na razie nie potrafię sobie sama poradzić z prowadzeniem Demonicznej- zwłaszcza, że nie jestem tu ustawiona na administratora. Mam w tym momencie taką propozycje/ pytanie/ prośbę? Sama nie wiem. Chodzi mi o to, że chciałabym się od Was dowiedzieć, co myślicie o tym, żebym odstawiła tę ocenialnię do powrotu Dajany i zgłosiła się do jakiejś innej. Nie mam pojęcia, czy powinnam to zrobić, zwłaszcza, że jeszcze wiele blogów zostało mi do oceny. Proszę, powiedzcie mi, co o tym myślicie. Możecie mi jakoś doradzić?

Zawsze Wam oddana,
Pollala

10 komentarzy:

  1. Może dokończ ocenialnię, gdyż dla tych blogów to byłaby strata. Na ocenę często czeka się nawet kilka miesięcy, więc byłoby trochę nie przyjemnie. Może zrekrutuj kogoś na zastępstwo.

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. O Borze zielony, nie jestem adminem, więc nawet nie mogę usuwać takich durnych spamów. Autor nawet nie przeczytał, co napisałam!

      Świat schodzi na... Dobra, nieważne. Wkurzyłam się i tyle. No bo co, tak trudno był przeczytać tych parę zdań?

      Usuń
  3. Zakończ działanie ocenialni, zostaw ją, niech se leży i odpoczywa a sama... cóż jeżeli boisz się pracować na własną łapcię to zgłoś się gdzie indziej, a jak nie, to załóż własną. W pojedynkę też można prowadzić ocenialnie, a jestem pewna że ktoś się w końcu zgłosi do współpracy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Popieram innych, którzy piszą abyś dokończyła to co zaczęłaś. Myślę,że to nie będzie fair w stosunku tych bloggerów, jeśli tak po prostu napiszesz "To Koniec". Nie wpisuj już nikogo do kolejki, a jak zakończysz robotę tu, zgłoś się na staż do jakiejś ocenialni, bo tam się każda para rąk przydaję ;)
    Pozdrawiam i powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeśli zależy Ci na ocenianiu, głoś się do jakiejś ocenialni, wiele prowadzi nabór, zabierz ze sobą swoją kolejkę za zgodą właścicieli blogasiów, a resztę osób poinformuj i przejmij ich też, jeśli się zgodzą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Popieram. Bez sensu prowadzić coś, do czego nawet nie ma się dostępu.

      Usuń
    2. Chyba macie racje, dziewczyny. Zbliża się majówka to wtedy wszystko pozałatwiam. I dzięki Wam wszystkim za wsparcie i pomoc, naprawdę doceniam.

      Usuń
  6. Szkoda, ale rozumiem Cię też bym tak zrobiła ;)

    OdpowiedzUsuń