środa, 3 kwietnia 2013

2# Odmowa oceny

Piekielny Sędzia: Pollala
Blog: nauka-latania.blogspot.com
Śmiertelnik: Vera

Odmawiam oceny bloga. Powód jest chyba prosty- ostatni rozdział pojawił się w grudniu, a ostatni, jakikolwiek znak życia w styczniu. Maksymalny termin, który może upłynąć od ostatniego rozdziału, to 2 miesiące. To i tak dużo w porównaniu z innymi ocenialniami.

Pamiętaj, że kiedy znów będziesz pisać, możesz zgłosić się do oceny ponownie, z chęcią któraś z nas Cię oceni.


~~~
Edit: Nie mam pojęcia, co się dzieje z Dajaną. Jeśli ktoś ma z nią stały kontakt, to czy mógłby powiedzieć, czy wszystko jest okey? Bo nie wiem, czy mam się martwić, czy raczej wściekać za olanie mnie i całej ocenialni...

5 komentarzy:

  1. Też się zastanawiam... Ostatnio pisała, że warca, że nowy blog, ale na nowym blogu wciąż pusto i znów umilkła ;(((

    OdpowiedzUsuń
  2. godna uwagi strona, wejdź też na moją!

    OdpowiedzUsuń
  3. A nie macie jej gg? Chyba podawała? No na pewno jest jej gg na blogu Mil w informatorze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że mam jej gg. Mało tego, mam też jej adres e-mail. Ale cóż, skoro najwyraźniej w ogóle nie zagląda do internetu. :( Pozostaje nam tylko krzyczeć, w nadziei, że nas usłyszy: Dajano, wracaj!!!

      Usuń