wtorek, 2 kwietnia 2013

1# Odmowa oceny

Piekielny Sędzia: Pollala
Śmiertelnik: Kincaid

Naprawdę bardzo Cię przepraszam, ale nie jestem w stanie napisać tej oceny. Kiedy zgodziłam się na to, tylko pobieżnie przejrzałam bloga i nie zajrzałam do treści. No cóż, przyznaję- mój błąd, mam za swoje. Twój blog zupełnie nie przypadł mi do gustu. Naprawdę się starałam coś napisać i, tak jak Ci wspominałam w e-mailu, mogę Ci wysłać w prywatnej wiadomości to, co już naskrobałam, jednak oceny nie dokończę. To jest ponad moje siły.

Bardzo Cię przepraszam, Kincaid. Za to, że tak długo musiałaś czekać, a jednak się nie doczekałaś. Jestem godna potępiania...

1 komentarz:

  1. Hinges This is every single one I have towards say about i would say the above question.


    Look into my web page - biuro detektywistyczne

    OdpowiedzUsuń